Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
Kamera Sony FX-3 BODY
  • Kamera Sony FX-3 BODY

Sony FX-3 BODY RABAT 1400zł NA OBIEKTYW* OD RĘKI!

Wysyłka w 1-3 dni roboczych zwykle* wysyłka 1-3 dni (towar w magazynie dostawcy)

Dodatkowe informacje:

  • NOWOŚĆ!
  • Odchylany, obracany ekran LCD
  • Pełnoklatkowa matryca 12.1MP CMOS Exmor R
  • 2 Sloty na karty CFexpress Type A/SDXC
  • Profile HDR-HLG, S Cinetone, Sony S-Log 2, Sony S-Log 3, Standard
  • Nagrywanie UHD 4K w 120 klatkach oraz 1080p w 240 klatkach
  • *Do 02.05.2021 przy zakupie FX-3 rabat 1400zł na wybrane obiektywy
22 199,00 zł
Brutto
Skup aparatów fotograficznych
Przyjmujemy używany sprzęt w rozliczeniu!
Ilość

Sony FX-3 BODY

Pełnoklatkowa jakość przy słabym świetle

Innowacyjne techniki przechwytywania światła w pełnoklatkowym przetworniku kamery FX3 pozwalają uzyskać wyraźny obraz nawet w słabym świetle. Standardowy zakres czułości ISO, wynoszący przy filmowaniu 80–102 400, można rozszerzyć do 409 600. 

Szeroki zakres dynamiki, większa ekspresja

Kamera FX3 ma wyjątkowy, ponad 15-stopniowy zakres dynamiki, umożliwiający rejestrację obrazu rano, w południe i wieczorem, we wnętrzach i plenerach. Utrwala każdy niuans i zapewnia wyjątkową swobodę korygowania kolorów w obrazie filmowym.



Kreatywność i efekty bokeh na miarę pełnej klatki

Nagrywaj filmy w kinowej rozdzielczości 4K z małą głębią ostrości, wspaniałym efektem bokeh i swobodą kształtowania obrazu, jaką daje pełnoklatkowa matryca.

S-Cinetone™ — kolorystyka jak w kinie

Przy standardowych ustawieniach kamery FX3 obraz jest utrwalany z użyciem wyglądu S-Cinetone, wprowadzonego po raz pierwszy w renomowanym kamkorderze Sony FX9. Wygląd ten został starannie dostosowany do wymogów twórców, by zapewnić bogate kolory i naturalne odcienie skóry. Nagrania S-Cinetone można łączyć bez korekt z materiałem z innych kamer Cinema Line. 



Materiał 4K 120 kl./s z idealnie ostrą każdą klatką

Dzięki dokładnemu systemowi AF i szybkiemu odczytowi matrycy kamera FX3 rejestruje szczegółowy obraz 4K nawet przy dużej liczbie klatek na sekundę. W trybie zwolnionego i przyspieszonego tempa (S&Q) użytkownik ma pełną kontrolę nad klatkażem i może nagrywać piękne ujęcia ruchu do odtworzenia w nawet pięciokrotnie zwolnionym tempie (w formacie 24p). 



10-bitowy obraz S-Log3 i HDR — płynne przejścia tonalne

Krzywa gamma S-Log3 i przestrzeń barw S-Gamut3.Cine zapewniają wysoką jakość reprodukcji kolorów w szerokim zakresie dynamiki. Takie nagrania łatwo jest połączyć w postprodukcji z materiałem filmowym z innych kamer Cinema Line. Profil obrazu HDR HLG (Hybrid Log-Gamma) pozwala nagrywać obraz HDR do bezpośredniego wyświetlenia na zgodnym telewizorze. 



Reprodukcja 16-bitowego materiału RAW przez port HDMI 

Gdy wymagana jest elastyczność w postprodukcji, można nagrać 16-bitowy obraz RAW na zgodny rejestrator zewnętrzny podłączony przez HDMI. Kamera będzie równolegle zapisywać materiał XAVC HS 4K, XAVC S 4K lub XAVC S-I 4K i pliki proxy. Film RAW ma rozdzielczość 4264 × 2408 [16:9] — wyższą niż w standardzie DCI 4K.



Bogactwo szczegółów i realistyczne kolory

Kamera FX3 umożliwia wewnętrzny zapis materiału 4K z 10-bitową kwantyzacją i próbkowaniem koloru 4:2:2 przy użyciu kompresji All-Intra lub Long GOP. Umożliwia to jeszcze dalej idącą korektę kolorystyki z zachowaniem naturalnego wyglądu przejść tonalnych.


[1] All-Intra (All-I)   [2] Long GOP   [3] Grupa obrazów (GoP) 

Niezawodny, bardzo dokładny system AF

Pokrywający rozległy obszar system AF z funkcją inteligentnego śledzenia wykorzystuje wykrywanie fazy w płaszczyźnie ogniskowej do stabilnego śledzenia obiektu w niemal całym kadrze. System Fast Hybrid AF działa dokładnie nawet przy małej głębi ostrości i filmowaniu w formacie 4K (QFHD) 120p. 

Zaawansowany system AF śledzący ostrość

Funkcje śledzenia bezbłędnie utrzymują ostrość na obiekcie, pozwalając skupić się na kompozycji. System Real-time Eye AF dokładnie ustawia ostrość na twarz i oczy, a algorytmy Sony rozpoznające obiekty z użyciem SI umożliwiają śledzenie w czasie rzeczywistym.



Płynne przejścia i ostrość od dotknięcia

Kamera FX3 ma 7 ustawień szybkości przejścia AF przy przenoszeniu ostrości. 5 ustawień czułości zmiany obiektu AF pozwala określić, na ile łatwo system AF będzie przełączał ostrość na inny obiekt lub utrzymywał ją na obecnym. Aby wybrać obiekt, na który ma być nastawiana ostrość, wystarczy go dotknąć na ekranie LCD.



Zaawansowane obiektywy z mocowaniem typu E do filmowania

Obiektywy Sony z mocowaniem typu E łączą sprawnie, płynnie działający autofokus z doskonałymi parametrami optycznymi i funkcjonalnością w ambitnych projektach filmowych. Unikatowa technologia liniowego napędu w tych obiektywach zwiększa płynność i dokładność systemu AF w twórczych przedsięwzięciach.

Poręczność, mobilność i duży potencjał

Mała, lekka kamera FX3 powstała z myślą o mobilności. Jej odłączany uchwyt i otwory do bezpośredniego montażu akcesoriów pozwalają szybko rozpocząć pracę, bezproblemowo nakręcić materiał i sprawnie spakować sprzęt. Korpus i pokrywy są wykonane z lekkiego stopu magnezu, zwiększającego niezawodność i wytrzymałość w trudnych warunkach pracy.

Dwa gniazda na szybkie nośniki danych

Kamera współpracuje zarówno z kartami CFexpress typu A — zaprojektowanymi do zapisu obrazu o dużej przepływności w zaawansowanych produkcjach filmowych — jak i standardowymi kartami SDXC UHS-I i UHS-II. Dwa identyczne gniazda na nośniki umożliwiają nagrywanie równoległe i naprzemienne.



Odłączany uchwyt XLR 

Stopka Multi Interface (MI) kamery umożliwia zamontowanie uchwytu z adapterem XLR i dwoma pełnowymiarowymi gniazdami XLR. Uchwyt ten ułatwia pracę w trudnych warunkach, na przykład filmowanie z małej wysokości. 



Wewnętrzny system stabilizacji obrazu 

Wbudowany w korpus, 5-osiowy optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode wzmacnia efekt stabilizacji przy filmowaniu. Aby zapobiec pogorszeniu obrazu, czujnik żyroskopowy dokładnie mierzy drgania i kompensuje je technikami optycznymi. Umożliwia to uzyskanie stabilnego filmu 4K przy filmowaniu z ręki bez gimbala, nawet podczas chodzenia. 

Stabilizacja obrazu i prostsza edycja w programach Catalyst

Wbudowany w kamerę żyroskop rejestruje dane o drganiach podczas filmowania z ręki, umożliwiając stabilizację obrazu na etapie postprodukcji. Programy komputerowe Sony Catalyst Browse / Catalyst Prepare pozwalają nawet bilansować poziom automatycznej kompensacji drgań i niezbędnego przycięcia obrazu. Efektywnie wykorzystują też dane o obrocie kamery.

Lampki kontrolne z przodu i z tyłu

Z przodu i z tyłu kamery FX3 znajdują się lampki kontrolne (tally) do sprawdzania, czy trwa nagrywanie. Są one wyraźnie widoczne zarówno dla operatora, jak i osoby przed kamerą.



Otwierany na bok dotykowy ekran LCD

Otwierany na bok 3,0-calowy ekran dotykowy LCD (1,44 mln pikseli) można ustawiać na różne sposoby, na przykład by uzyskać lepszą widoczność obrazu, gdy kamera jest zamontowana w gimbalu. Panel dotykowy pozwala też intuicyjnie wybierać z menu różne ustawienia kamery. 

Funkcje niezbędne do pracy w pojedynkę

Sześć dostosowywanych przycisków i główne elementy sterujące można obsługiwać jedną ręką, by drugą podtrzymywać korpus lub obsługiwać obiektyw. Pracę ułatwiają też gwintowane otwory na korpusie i uchwycie. Umożliwiają one bezpośrednie podłączanie akcesoriów.



Ciągłe nagrywanie w formacie 4K/60p

Zastosowany w kamerze FX3 nowatorski system rozpraszania ciepła umożliwia ciągłe nagrywanie w formacie 4K/60p. Wydajność chłodzenia podczas długich ujęć gwarantują optymalnie umieszczony radiator, odpowiedni przepływ powietrza i cichy wentylator.



Adapter XLR i wejście cyfrowe zapewniające wysoką jakość dźwięku

Oprócz wbudowanego mikrofonu kamera ma pełnowymiarowe złącza XLR na uchwycie i cyfrowe łącze audio w stopce Multi Interface (MI), można więc podłączać do niej zewnętrzne mikrofony profesjonalne. Do wyboru są trzy formaty nagrywania, w tym 4 kanały / 24 bity. Cyfrowy dźwięk można nagrywać nawet po zdemontowaniu uchwytu — wystarczy podłączyć mikrofon cyfrowy, na przykład ECM-B1M.





Autoryzowany sklep Sony e-oko.pl

Dostępność
Wysyłka w 1-3 dni roboczych zwykle*
Gwarancja
24 miesiące
Matryca
FullFrame
Rozdzielczość matrycy
12.1 Mpx
Rodzaj karty
CFexpress Type A / SDXC
Filmowanie
4K
Stabilizator obrazu
5-osiowa stabilizacja matrycy
Autofocus
Autofocus - AF
Nowy produkt

Zobacz także

Gitzo Traveller GCB100BP

Dodatkowe informacje:

  • Materiał: wear-resistant, water-repellent treated nylon,detale z oryginalnej włoskiej skóry 
  • Bezpieczne zamykane zamki Securelock 
  • Wymiary górnego przedziału:23 x 29 x 12 cm
  • Przedział na aparat: 21 x 32 x 10 cm
  • Przedział na laptop: 43 x 29 x 2 cm
Ostatnie sztuki w magazynie Dostępny - Wysyłka natychmiast. Jest w magazynie. dostępny od ręki
1 105,00 zł
GITZO Mountaineer GT3542L

Dodatkowe informacje:

  • 4 sekcyjny statyw nowej serii Mountaineer
  • Technologia "Crabon exact"
  • System "G-lock ULTRA"
  • System "Ground level set"
  • Max. wysokość z wysuniętą kolumną: 178cm
Wysyłka w 1-3 dni roboczych zwykle* wysyłka 1-3 dni
4 209,00 zł
Eizo 24,1" CS2410 + CN*

Główne cechy:

  • matryca 24,1" (61 cm)
  • kalibracja sprzętowa
  • rozdzielczość: 1920 x 1200 (16:10)
  • powłoka matrycy: matowa
  • liczba wyświetlanych kolorów: 1,07 mld
Ostatnie sztuki w magazynie Dostępny - Wysyłka natychmiast. Jest w magazynie. dostępny od ręki
2 198,00 zł