Menu bloga

Najnowsze wpisy

KONKURS FOTOGRAFICZNY "WAKACYJNY KADR"

3197 Zobacz 5 Liked

Długo wyczekiwany konkurs fotograficzny od e-oko.pl rusza już 21.08.2024!


Sklep fotograficzny e-oko.pl gorąco zaprasza do udziału w naszym konkursie fotograficznym pod hasłem „Wakacyjny kadr”! Wakacje to czas pełen niezapomnianych chwil, pięknych krajobrazów i wyjątkowych momentów, które warto utrwalić na fotografiach. Serdecznie zachęcamy do podzielenia się swoimi wakacyjnymi wspomnieniami uchwyconymi w kadrze aparatu. Niezależnie od tego, czy spędzasz czas nad morzem, w górach, czy w mieście – każda fotografia ma szansę opowiedzieć unikalną historię i zachwycić innych. Na najlepsze zdjęcia czekają atrakcyjne nagrody! Pokaż nam swoje najpiękniejsze, wakacyjne chwile i weź udział w konkursie „Wakacyjny kadr”.

Konkurs trwa od 21.08.2024r. do 26.09.2024, natomiast ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 04.10.2024r.
Sponsorem nagród o łącznej wartości 7000zł jest Fujifilm Polska.

Do wygrania w konkursie:

I miejsce: Fujifilm X-T30 II (BODY) + wypożyczenie aparatu Fujifilm GFX 100 II z obiektywami na 7 dni

II miejsce: Fujifilm 35/2.0 XC

III miejsce: Fujifilm Instax Mini Link 2 Blue + 1x wkłady Instax Mini – 2x10 sztuk

Do 3 osób trafią także wyróżnienia - Aparat Fujifilm Instax Mini 12 Blue + 1x wkłady Instax Mini – 2x10 sztuk.




Regulamin konkursu fotograficznego „Wakacyjny kadr”

I Zasady ogólne

1. Konkurs fotograficzny pod nazwą „Wakacyjny kadr” (zwany dalej: Konkursem) organizowany jest przez Annę Wójcik-Janicką i Cezarego Janickiego, prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą INTERNETOWY SKLEP-KOMIS "OKO" S.C. ANNA WÓJCIK-JANICKA, CEZARY JANICKI, NIP: 729-24-95-672 z siedzibą na ul. Puławskiej 10 lok. 32, 02-566 Warszawa, właściciela domeny i sklepu internetowego www.e-oko.pl (zwanych dalej: Organizatorem).
2. Korespondencję do Organizatora należy kierować na adres: Puławska 10 lok 32, 02-566 Warszawa.
3. Fundatorem nagród w Konkursie jest Fujifilm Polska.
4. Konkurs trwa od 21.08.2024r. do 26.09.2024r., natomiast ogłoszenie wyników nastąpi w dniu 04.10.2024r.
5. Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
6. Niniejszy regulamin określa zasady udziału w Konkursie oraz zasady jego przebiegu, a także zasady postępowania reklamacyjnego (zwany dalej: Regulaminem).
7. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 227).
8. Konkurs nie jest stworzony, administrowany, wspierany ani sponsorowany przez Facebook, Instagram i YouTube.

II Wytyczne i tematyka konkursu

1. Konkurs skierowany jest do miłośników fotografii, niezależnie od poziomu zaawansowania.
2. W Konkursie mogą brać udział wyłącznie osoby fizyczne, które są pełnoletnie i zamieszkują na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub posiadają adres korespondencyjny na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Osoby biorące udział w Konkursie zwane są Uczestnikami.
3. Aby wziąć udział w Konkursie należy w okresie wskazanym w punkcie III.4 Regulaminu dostarczyć do Organizatora zgodną z tematyką Konkursu fotografię wykonaną za pomocą cyfrowego aparatu fotograficznego, smartfona, action-cama, drona lub aparatu tradycyjnego (z zastrzeżeniem, że zgłoszona praca dostarczona będzie do Organizatora w formie cyfrowej).
4. Sposób dostarczenia prac, zasady oraz szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w punkcie III.5 Regulaminu.
5. Tematem Konkursu jest "Wakacyjny kadr". Interpretacja tematu Konkursu przez Uczestnika jest dowolna.

III Zgłoszenie i zasady uczestnictwa

1. Zgłoszenie prac odbywa się poprzez:

      1) przesłanie Organizatorowi zdjęcia zgodnego z tematyką Konkursu i wymaganiami technicznymi wskazanymi w pkt III.5 Regulaminu,
      2) przesłanie Organizatorowi w formie skanu/zdjęcia wypełnionego i podpisanego oświadczenia znajdującego się na końcu Regulaminu.

2. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest:
1) zapoznanie się z Regulaminem,
2) polubienie Facebookowego profilu Organizatora (mieszczącego się pod adresem https://www.facebook.com/e-okopl-313071799140159/),
3) zasubskrybowanie kanału Organizatora na YouTube (mieszczącego się pod adresem www.youtube.com/@sklep-komisfotograficzny-e-oko),
4) wyrażenie zgody na  wykorzystanie przez Organizatora danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego konkursu, przesyłania drogą mailową informacji dotyczących nowinek i ciekawostek fotograficznych oraz aktualnych promocji.
3. Zgłoszenia należy kierować na adres: konkurs@e-oko.pl.
4. Zgłoszenia można przesyłać do 26.09.2024r.
5. Nadesłany plik musi być w formacie .JPG, jego rozmiar nie może być większy niż 3MB, a wymiary nie mogą być mniejsze niż 1200x1200 pikseli. Plik musi być nazwany w formacie „ImięNazwisko_TYTUŁ” (np. JanKowalski_Moja_wizja.jpg).
6. Każdy Uczestnik może wysłać wyłącznie jedno zgłoszenie z jednym zdjęciem.
7. Zdjęcie może być poddane dowolnej obróbce graficznej (osobiście przez Uczestnika).
8. Uczestnicy mogą zgłaszać wyłącznie zdjęcia własnego autorstwa. W sytuacjach budzących wątpliwości, jury może poprosić Uczestnika o wgląd w plik/pliki źródłowe celem weryfikacji autorstwa.
9. Zgłoszenia do Konkursu nie mogą naruszać prawa ani praw osób trzecich, w tym w szczególności dóbr osobistych osób trzecich, a także ogólnie przyjętych norm obyczajowych - w szczególności dotyczy to treści powszechnie uznawanych za wulgarne i obraźliwe, zawierających nagość, pornografię, erotykę, obscenicznych, obrażających uczucia innych osób, w tym również uczucia religijne, przedstawiających przemoc albo materiały o tematyce rasistowskiej, naruszające prawo do prywatności, zawierających materiały chronione prawami wyłącznymi bez zgody uprawnionych.
10. Zdjęcia nadesłane na Konkurs nie mogą być pracami nagrodzonymi w innych konkursach w dniu przysłania.
11. Zdjęcia niespełniające warunków i zasad określonych w Regulaminie nie będą brały udziału w Konkursie.
12. Wysyłając zgłoszenie, Uczestnik wyraża nieograniczoną czasowo zgodę na publikację nadesłanego zdjęcia, bez wynagrodzenia z tego tytułu, na następujących polach eksploatacji:

      1) profil społecznościowy Organizatora Konkursu oraz partnera Konkursu - Fujifilm Polska (Facebook, Instagram, YouTube),

      2) strona internetowa Organizatora (www.e-oko.pl),

      3) wydawany raz w roku drukowany katalog Organizatora (nakład około 10000 egz.).

13. Wszelkie prawa autorskie i majątkowe do nadesłanej fotografii pozostają po stronie Uczestnika.
14. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu naruszenia przez uczestnika jakichkolwiek praw autorskich lub osobistych.
15. Osoby, które w formularzu podadzą nieprawdziwe dane lub nie spełnią warunków wymienionych w Regulaminie, zostaną wykluczone z Konkursu. Plik musi być nazwany w formacie „ImięNazwisko_OŚWIADCZENIE” (np. JanKowalski_OŚWIADCZENIE.jpg/pdf).
16. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy i przedstawiciele Organizatora oraz innych podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu (partnera), w tym członkowie jury oraz członkowie ich rodzin i osoby im najbliższe.

IV Ocena prac i nagrody

1. Nadesłane prace będą poddane ocenie jury.
2. Jury w składzie: Przewodniczący: Kamil Olewiecki (Fujifilm Polska)
Pozostały skład: Małgorzata Ryder (sklep fotograficzny e-oko.pl), Cezary Janicki (sklep fotograficzny e-oko.pl) oraz Michał Piotrowski (sklep fotograficzny e-oko.pl) przyzna trzy pierwsze następujące nagrody główne oraz trzy wyróżnienia, o łącznej wartości 7000 zł.

Nagrody główne:

I miejsce - Fujifilm X-T30 II (BODY) + wypożyczenie aparatu Fujifilm GFX 100 II z obiektywami na 7 dni - o wartości 4250 zł
II miejsce - Fujifilm 35/2.0 XC - o wartości 889 zł  
III miejsce - Fujifilm Instax Mini Link 2 Blue + 1x wkłady Instax Mini – 2x10 sztuk  - o wartości 574 zł

Wyróżnienia:

IV miejsce - Aparat Fujifilm Instax Mini 12 Blue + 1x wkłady Instax Mini – 2x10 sztuk – o wartości 429 zł
V miejsce - Aparat Fujifilm Instax Mini 12 Blue + 1x wkłady Instax Mini – 2x10 sztuk – o wartości 429 zł
VI miejsce - Aparat Fujifilm Instax Mini 12 Blue + 1x wkłady Instax Mini – 2x10 sztuk – o wartości 429 zł

4. Nagrodzone zostaną najlepsze według jury prace, a kryterium wyboru stanowią kreatywność, wartość merytoryczna oraz zgodność z postanowieniami Regulaminu.
5. Decyzja jury dotycząca wyników zostanie ogłoszona w dniu 04.10.2024r., na profilu facebookowym Organizatora (https://www.facebook.com/e-okopl-313071799140159/).
6. Nagrody przyznane w Konkursie nie są wymienne na gotówkę. Uczestnikowi nie przysługuje przeniesienie praw z wygranej nagrody na osoby trzecie. Organizator skontaktuje się ze zwycięzcami w ciągu 14 dni od daty ogłoszenia wyników i zobowiązuje się do przekazania przyznanej nagrody w terminie 14 dni od dnia otrzymania pełnych informacji, o których mowa w punkcie VI.1 Regulaminu.
7. Do nagrody rzeczowej, której wartość przekracza kwotę 2000,00 złotych, Organizator doda nagrodę pieniężną w kwocie stanowiącej 11,11% wartości danej nagrody rzeczowej. Ta dodana nagroda pieniężna nie zostanie wypłacona zwycięzcy, lecz pobrana będzie przez Organizatora przed wydaniem zwycięzcy nagrody rzeczowej, jako 10-procentowy zryczałtowany podatek dochodowy od wartości nagrody rzeczowej, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
8. Za pobranie i odprowadzenie należnego podatku odpowiedzialny jest Organizator.

V Reklamacje

1. Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z Konkursem.

2. Reklamacja powinna zawierać:

      1) imię i nazwisko osoby składającej reklamację;

      2) opis przedmiotu reklamacji wraz z uzasadnieniem;

      3) adres korespondencyjny.

3. Reklamacje należy składać mailowo na adres konkurs@e-oko.pl.
4. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w ciągu 14 dni od jej otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego Uczestnik zostanie powiadomiony pisemnie listem na adres podany w reklamacji lub mailem.
5. Reklamacje powinny być składane najpóźniej w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia Konkursu.

VI Postanowienia końcowe

1. W terminie 7 dni od opublikowania informacji o wygranej, zwycięzca zobowiązany jest przesłać Organizatorowi następujące informacje: imię i nazwisko, adres dostawy nagrody na terytorium Polski oraz numer telefonu, a także – w przypadku nagród rzeczowych, których wartość przekracza kwotę 2000,00 złotych – nr PESEL lub NIP i właściwy dla zwycięzcy Urząd Skarbowy. Niepodanie powyższych informacji przez zwycięzcę w określonym terminie lub podanie nieprawidłowych danych, powoduje utratę prawa do nagrody. Zwycięzca może zrzec się prawa do nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny ani jakakolwiek inna nagroda.
2. Organizator zastrzega prawo zmiany regulaminu, jeżeli nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie i nie naruszy to praw nabytych przez Uczestnika. W razie skorzystania z tego prawa, Organizator poinformuje o nowej treści regulaminu w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.e-oko.pl.
3. Organizator ma prawo do zawieszenia lub zakończenia konkursu w każdym czasie, bez jego rozstrzygnięcia i bez konieczności uzasadniania swojej decyzji.
4. Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Uczestnika postanowień Regulaminu.
5. W razie wątpliwości co do naruszenia przez Uczestnika postanowień Regulaminu, w tym zwłaszcza w zakresie praw autorskich do nadesłanej fotografii, Organizator ma prawo do:

      1) wstrzymania się z przekazaniem nagrody do czasu wyjaśnienia wątpliwości,
 
      2) wykluczenia Uczestnika z Konkursu,

      3) odmowy przekazania nagrody,

      4) dochodzenia zwrotu nagrody oraz naprawienia szkody (w przypadku wcześniej przyznanych nagród).

6. Dokumentem określającym zasady Konkursu jest Regulamin dostępny w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.e-oko.pl.
7. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
8. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestnika, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Uczestnikowi uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Uczestnika niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy.

VII Ochrona danych osobowych oraz formularz uczestnictwa

1. Dane osobowe Uczestników, w tym osób nagrodzonych, będą przetwarzane przez Organizatora – jako administratora danych osobowych – w celu i zakresie niezbędnym do realizacji Konkursu, w szczególności dokonania zgłoszenia do Konkursu, przyznania i doręczenia nagrody oraz opłacenia podatku, a także w celu przesyłania drogą mailową informacji dotyczących nowinek i ciekawostek fotograficznych oraz aktualnych promocji – na podstawie dobrowolnej zgody osoby, której dane dotyczą.
2. Dane osobowe w postaci imienia i nazwiska, adresu zamieszkania/korespondencyjnego, adresu e-mail, nr telefonu, nr PESEL/NIP, właściwego Urzędu Skarbowego oraz nazwy profilu w serwisie Facebook i YouTube, przetwarzane są zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tzw. RODO oraz aktualnie obowiązującymi regulacjami prawa polskiego.
3. Organizator może udostępniać zebrane od Uczestnika dane osobowe firmie kurierskiej. Dane w postaci imienia i nazwiska zwycięzców mogą być udostępniane publicznie na:

      1) profilu społecznościowym Organizatora Konkursu oraz partnera Konkursu - Fujifilm Polska (Facebook, Instagram, YouTube),

      2) stronie internetowej Organizatora (www.e-oko.pl),

      3) drukowanym katalogu Organizatora.

Organizator nie przekazuje danych poza teren Polski/UE/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

4. Osobie, której dane osobowe są przetwarzane przez Organizatora, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. W celu wykonania tych praw należy skierować żądanie pod adres email: konkurs@e-oko.pl lub osobiście w siedzibie Organizatora.
5. Dane osobowe pozyskane w związku z realizacją Konkursu Organizator przechowuje do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z uczestnictwa w Konkursie oraz przez okres niezbędny do wypełnienia przez Organizatora obowiązku prawnego (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych), bądź też do czasu posiadania udzielonej zgody.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwia wzięcie udziału w Konkursie oraz wydanie i otrzymanie nagrody.

7. Formularz uczestnictwa (do pobrania tutaj):
Oświadczenie konkursu fotograficznego „Wakacyjny kadr” trwającego w dniach od 21.08.2024r. do 26.09.2024r.

Imię :.........................................................................................

Nazwisko:................................................................................

Adres zamieszkania:...................................................................

Adres e-mail:..............................................................................

Nr tel. komórkowego:..........................................................

Model aparatu/telefonu którym wykonano zdjęcie konkursowe:
............................................................................................................

Oświadczenie:
„Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję regulamin konkursu „Wakacyjny kadr” oraz wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Organizatora moich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego konkursu, przesyłania drogą mailową informacji dotyczących nowinek i ciekawostek fotograficznych oraz aktualnych promocji, na warunkach określonych w regulaminie.”

Data i podpis:

.........................................................



”Znajdziesz