Najczęściej zadawane pytania przez klientów:
- Gdzie znajduje się Państwa sklep, jaka ulica?
Nasz sklep jest sklepem internetowym i prowadzimy sprzedaż wysyłkową. Jest możliwość obejrzenia danego produktu na terenie Warszawy, w Biurze Handlowym, przy ul. Puławskiej 10/32. - Co stanie się, gdy sprzęt zakupiony w komisie lub w sklepie ma wadę ukrytą?
Każdy sprzęt zakupiony w naszym sklepie lub komisie posiada gwarancję. Jeśli wada jest ukryta mogą Państwo oddać sprzęt w ciągu 14 dni, wymienić na drugi egzemplarz lub za Państwa zgodą wadę możemy usunąć. - Jaką mam gwarancję, iż w paczce nie dostanę cegły?
Nasza firma działa na rynku od roku 2002. Od początku naszego istnienia dbamy o renomę i wysoką jakość świadczonych usług. Paczka, którą do Państwa wysyłamy jest nie tylko ubezpieczona, ale również zabezpieczona taśmą firmową, która ma zapobiec ewentualnym kradzieżom. Jeśli w momencie doręczenia taśma nosi ślady uszkodzenia, prosimy o kontakt telefoniczny i otwarcie paczki przy kurierze, który jest świadkiem zdarzenia. - Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje opłatę za dostawę?
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegółowe kwoty związane z przesyłką znajdziesz w regulaminie. - Jaki jest czas realizacji na zamówiony towar?
Zamówienie złożone drogą elektroniczną lub telefonicznie realizowane jest w ciągu 48 godzin. W przypadku zamówienia towaru, który nie jest dostępny na stanie czas realizacji zamówienia może wydłużyć się nawet od 3 do 5 dni, o czym zostaną Państwo poinformowaniu po przyjęciu przez Nas zamówienia. Wszystko na temat czasu realizacji znajdziecie Państwo w regulaminie umieszczonym na stronie. - Co oznacza, że "wyrażam zgodę na udostępnienie i przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby właścicieli firmy Internetowy Sklep-Komis OKO s.c."
Jest to zgłoszenie informujące, że umieszczone automatycznie przy logowaniu dane osobowe, trafiają do bazy firmy Internetowy Sklep-Komis "OKO" s.c. i są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb właścicieli spółki. - Czy mogę otrzymać fakturę? Tak. Za rzeczy zakupione w komisie wystawiamy fakturę komisową tzw. VAT MARŻA. Na towary zakupione w sklepie wystawiamy faktury VAT z 23% VAT-em. Do wystawienia faktury konieczne jest podanie danych firmy wraz z numerem NIP przy składaniu zamówienia.
- Jaka jest możliwość skontaktowania się z Państwem?
Wszystkie pytania, prośby, uwagi, pochwały i skargi dotyczące naszego sklepu-komisu, kierować należy: - listownie pod adres biura handlowego: Internetowy Sklep-Komis "OKO" sc, 02-566 Warszawa ul. Puławska 10/32 - mailowo: sklep@e-oko.pl - telefonicznie: (22) 408 00 00, 0-604 400 004, 0-602 300 003 - Czy zamawiana ilość towaru jest ograniczona?
Nie jest ograniczona. Każdy towar wystawiony w sklepie mogą Państwo zakupić w kilku egzemplarzach. - Czy koszty przesyłki obciążają mnie czy Państwa sklep?
Kosztami przesyłki obciążony jest zamawiający. Szczegółowa informacja na temat kosztów wysyłki znajduje się w naszym Regulamienie. Zawsze jednak, przy potwierdzeniu złożonego zamówienia, Sklep podaje kwotę należności za przesyłkę.